Kissa on vallannut lempituolini. Flunssakin meinasi ottaa vallan, vaan viikko on paahdettu sovitun aikataulun mukaisesti sekaisesta pääkopasta huolimatta. Olen ihminen, joka ei millään raaski siirtää asioita tai kissoja. 

Mies kysyi mitä viikonloppuna tehdään, ja minä sanoin että olin ajatellut maata vaan. Ja sen minä kyllä totisesti aion tehdä. Leppoisaa viikonloppua!

***

The cat has overtaken my favorite chair. The flu has almost overtaken me, too, but I struggled through the week according to my schedule despite the mess in my head. I'm the kind of person who dislikes removing things, or cats for that matter.

When he asked me what we'd be doing over the weekend I said I was only going to lie in bed or on the sofa. And that promise I'm definitely going to keep. Have a relaxing weekend!

Comments

  1. Kissakin taatusti aikoo maata, ehkä voitte maata vierekkäin.

    Mulla oli eilen samanaiheinen keskustelu miehen kanssa, sanoin etten halua tehdä mitään, hän vastasi "Hyvä".

    ReplyDelete
  2. huomasin vasta nyt tuon blogisi otsikon alla olevan tekstin. kylläpä onkin totta, ihan konkreettisestikin.

    ReplyDelete
  3. So cute!!!
    have a relaxing weekend and keep warn!!!


    ReplyDelete
  4. Ilona, kissa tosiaan makoilee paljon tehokkaammin kuin minä, se on oikea joutilaisuuden esikuva!

    piilomaja, minustakin tuo on hyvin sanottu, en tosin muista kenen suusta se on.

    Anna, wish you a great, warm weekend, too!

    ReplyDelete

Post a Comment