syystalvi







Tuulessa leijailevat hiutaleet, pikkiriikkiset, ja lehdet, ne jotka eivät ole painuneet märiksi kasoiksi maahan.

Olen levoton ja alakuloinen. En säästä, kamerasta vain. En arvannut että siitä erossaoleminen olisi näin vaikeaa. Se on kyllä matkalla kotiin, jo parin korttelin päässä, yhdessä kodissa jossa en ole käynyt. Silti niin kaukana. Tuliaisviinejä maisteltiin jo eilen.

Kuvissa tämä vuodenaikojen raja viime vuonna, satojen kilometrien päässä täältä, entisessä kodissa, sen puutarhassa, pelloilla. Veljen bändi laulaa syystalvesta, minä yritän kirjoittaa.

Comments

  1. Ymmärrän! Olin kamerankäyttökyvytön alle vuorokauden, ja ihan kipeä. Tuntui, että kaikkialla on juuri nyt kaikkea kuvattavaa enkä sitten uskaltanut paljon edes katsella ympärilleni...

    Kauniit kuvat arkistoistasi.

    ReplyDelete
  2. Kaunis näitä vanhojakin kuvia on katsoa, mutta ymmärrän kameratuskaasi. Kuvien ottamisesta tulee niin äkkiä tapa hahmottaa, muistaa ja tarinoittaa arkeaan. Tuo lumipyrykuva sykäyttää vieläkin!!

    ReplyDelete
  3. Upeat kuvat, kerta kaikkiaan!

    Minä en edes uskalla kuvitella, millaista olisi ilman kameraa. Joskus olen sen jättänyt kotiin reissuillani (siis sellaisilla muutaman tunnin reissuilla) ja jo se on harmittanut vietävästi.

    ReplyDelete
  4. Toivon, että saat kamerasi pian. Kauniita ovat nämä arkistojen aarteetkin, mutta se tunne, ettei ole kameraa silloin kun sitä tarvitsisi, on kyllä inhoittava.

    Linkistä kiitän. Pidin kovin.

    ReplyDelete
  5. Kahdessa ekassa kuvassa on täydelliset sävyt:)

    ReplyDelete
  6. Minä tykkäsin näistä kuvista ihan hurjasti! Niin kauniita sävyjä.
    Mutta ymmärrän kyllä oikein hyvin tuon kamera-ikäväsi,minulla tekee jo pienet hetket tiukkaa ja sinä olet ollut siitä erossa jo pitkään! Toivottavasti saat sen pian kotiin!

    ReplyDelete
  7. Kauniit, kauniit kuvat!

    Minäkin toivon, että saat pian kamerasi taas takaisin.

    ReplyDelete
  8. Niin silmiä hivelevää, todella kauniit kuvat ♥

    ReplyDelete
  9. Kiitos kaikille kommenteistanne ja myötätunnostanne! Kamera on kotona. :)

    ReplyDelete
  10. Blogissasi on kovin kauniita kuvia :)

    ReplyDelete
  11. Jonna, kiitos, kiva kun kävit katsomassa! :)

    ReplyDelete

Post a Comment